tusselituss

Alla inlägg den 19 april 2010

Av TUSSAN - 19 april 2010 00:13

jaha så va söndagen över och en ny vecka igen....Denna vecka ska mina grabbar ha praktik.. den äldsta i ishallen och den andre på Badet.....Jag e trött som attan... har vikt tvätt o fixat lite här hemma men det tar på krafterna när jag mår som jag gör....Jag har en sjukdom som heter Polyneuropati.. vilket betyder att jag har verk i nerverna ner till benen.. och jag har diabetes typ1... med en del komplikationer ...Där jag bor just nu vantrivs jag så fruktansvärt mycke och det gör att jag mår psykiskt dåligt ganska ofta............. Jag e ensamstående med 2 av mina 3 grabbar.. den minsta bor hos sin Pappa på Gotland... en dag inom snar framtid ska jag flytta tbx.. men det tar ju sin lilla tid att fixA BOENDE O AVSLUTA EN DEL HÄR SOM E PÅBÖRJAT.... jag väntar på besked från försäkringskassan ang pension... men jag e ganska säker på att jag kommer få avslag... nä nu ropar sängen ..... ha det /kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards